onsdag 31 augusti 2011

Fan, det är ju inte hela världen!

Jag är en upp eller ner människa. För det mesta upp men igår var det ner.
Det är inget att oroa sig för, det var inget allvarligt som hade hänt. Jag var bara väldigt besviken.
Vid närmare eftertanke är lösningen knappast svår och tidskrävande, utan snarare snabb och enkel. Jag har lyft fingret idag och dragit iväg ett mail, och så var den saken ur världen.


Vad mer?
Jag har råpluggat psykologi hela kvällen och nu tänkte jag gå och lägga mig. Har haft en bra dag på jobbet. Jag får saker gjort, jag får spontan bekräftelse på att det jag gör är bra, och det är ju alltid kul! Får mig att vilja ge ännu mer liksom.

Jag har en period då det är sjukt svårt att komma ur sängen, trots att jag aldrig är i säng efter 23 på kvällen, snarare alltid innan 22 (med denna kväll som undantag). I början på veckan drog jag därför igång vitaminboost deLux och känner ännu mer att jag måste komma igång med träning.
Förhoppningsvis går det att genomföra nästa vecka.

Nä, sängen, sova
Imorgon är en ny härlig dag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar