tisdag 9 augusti 2011

Jag är sämst på att blogga.

Jamen jag vet ju det! Igår kväll var jag ute och tog ett par (fyra) öl med en gammal vän, därefter gick jag hem från gullmars och landade i sängen vid midnatt. Idag har jag därför varit TRÖTT. Det har varit fullt upp från morgon till kväll. Nu har vardagen kommit till vår lilla familj. Jag och Jens stiger upp vid 06, Caspian sover vidare och vaknar 06.30. Vi äter mysfrukost tillsammans framför nyhetsmorgon, klär oss och drar iväg till jobb och dagis. Vid 16.30 är mitt hjärta redo att brista av längtar och jag powerwalkar till Caspians dagis för att hämta. I vagnen på väg hem får han en frukt och väl hemma lagar vi middag tillsammans (prutt är expert på att röra om och ändra värmen på induktionsplattorna). Vi äter tillsammans alla tre och sen busar vi runt tillsammans fram till läggdags. Därefter pluggar jag i en timme eller två. Ja, ni fattar! Men som jag älskar livet just nu, ni skulle bara veta!

Jösses, nu däckar jag! Här är en bild på när Caspian hjälpte till att tvätta bilarna i höga kusten. Grym han är!;)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar