söndag 7 augusti 2011

Söndag kväll!

Ojojoj, vilken dag! Jag och en kollega körde bakluckeloppis i hågelby. Enligt SMHI skulle det vara uppehåll men eh, not! Haha, det var förmodligen en ganska kul syn där vi stod dränkta i vatten (ja, dränkt är rätt ord) och krängde skrot;) många skratt blev det och trevligt var det! Väl hemma har jag myst med mina pruttar, hämtat ut mina nya skolböcker och skickat in de första två uppgifterna. Imorgon är det startdatum på nya terminen. Slut på sommarlovet, och nu drar "hösten" igång på allvar. Jag älskar känslan av nystart, jag bara älskar det!

Eftersom hela helgen varit genomnykter för min del valde jag att avnjuta ett glas rött såhär på kvällskvisten. En sorts laddning liksom;) ha en fin kväll! Imorgon börjar en ny, underbar vecka!:)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar