tisdag 26 juli 2011

Det finns inget bättre


än att komma hem efter en arbetsdag till den här token! Min lilla knos har blivit ett barn. På riktigt! Den lilla ärtan som precis hade påbörjat resan mot att bli ett liv i min mage för 26 månader sen. Nu är han ett barn, en individ med vilja och tankar. En liten typ som sprider så mycket glädje hos oss och alla i vår omgivning. Han och Jens har semester nu och jag jobbar. Imorse när jag var påväg ut genom dörren fick jag en slängpuss ("mmmmha", lät den i stigande ton). Och så vill han ha sina skor på sig hela tiden, eller stövlar. Det går också bra! Han kommer stup i kvarten med en stövel eller sko i högsta hugg och vill ha hjälp att sätta på dom. Sen är han nöjdast i stan!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar