fredag 8 juli 2011

Sagohus!!

Jag brukar kila in på hemnet ett par ggr i veckan för att kolla vilka lägenheter som är till salu på våran gata och vilka priser de ligger på, bara för att ha koll liksom.
Eftersom jag inte orkar ställa in allt i sökningen skriver jag bara Stamgatan i sökfältet, och för det mesta är det bara lägenheter från vårat kvarter som dyker upp.
Idag däremot, dök det upp ett sagohus längst upp som jag bara var tvungen att titta närmare på!
Jösses för ett drömhus! Kolla!

vill ni se fler bilder på huset klickar ni här. Själv får jag drömma vidare. Jag har ju en karl som tokvägrar allt vad hus heter.. Ja, så länge det inte är placerat i innerstan förstås;)

4 kommentarer:

  1. Jennie Fasth2011-07-13 13:12

    Men! Det där ligger ju i Heby, eller?

    SvaraRadera
  2. Ja, jag tror det. Borde ju gå att kolla på hemnet men det är jag för lat för nu;) men jag har för mig att det stod heby eller hedeby eller nåt sånt, så det stämmer säkert! Jag var fast bland bilderna=)

    SvaraRadera
  3. Haha! Det är bara ett par gator från där Emma och jag bor, jag känner absolut igen det =)

    SvaraRadera
  4. Hahaha, ja, det förstår jag isf! Finns inte många hus som ser ut så där. Sjukt vackert!!=)
    Hoppas ni mår bra! Emma måste ju ha blivit stortjejen nu. Så häftigt att dom liksom har blivit "riktiga" barn=)

    SvaraRadera