onsdag 13 juli 2011

Nu har det kommit ikapp mig..

Ikväll är det jag som hoppar i säng tidigt. Idag har alla nya intryck och kunskaper kommit ikapp mig och jag känner mig halvt däckad.
Jag trivs alldeles strålande i alla fall, hade inte kunnat få en bättre arbetsplats!

Vi har ätit middag och prutten ligger i sängen. Han har härliga dagar hos våra nära och kära och blir bortskämd. Och det värmer i mitt hjärta för alla säger att han är glad heeela tiden och aldrig gnäller det minsta=D Skönt!

Just det! Det har dykt upp lite fler ord.
Häromdagen sa han sluta, eller "uta" till Jens som försökte hindra honom från något han inte skulle ta sig för;) Nej hör vi också emellanåt, när saker inte går hans väg så sitter han och skriker "ej,ej,ej"..
Och idag sträckte han för första gången glaset mot Jens när hans vatten tog slut och sa "meea" (mera, om ni inte fattade det;)), TVÅ gånger=D

Jisses, nu blev jag akutkissnödig och det måste rådas bot på genast. Sen blir det nog ett bad, en kopp te och TIDIG säng!

nattinatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar