lördag 16 juli 2011

Sololördagsmys

Jens åkte iväg halv åtta imorse för att medverka på sin gode väns svensexa. Han kom hem 12 timmar senare med gigantiska knallröda bulor på halva kroppen som orsakats av paintball. Prutten hade somnat och jag skulle precis till att äta middag när han kom hem. Som ni säkert förstår var han inte helt nykter;) så fort han fått i sig lite mat däckade han på soffan där han sov gott tills jag tyckte att han skulle flytta till sängen (hans snarkningar störde mitt filmtittande). Han for upp som ett skott, hur pigg som helst, klev in i sovrummet och klädde av sig och 30 sekunder senare snarkade han lika gott därifrån;) nu har jag bäddat ner mig bredvid honom och ska sova jag med. Det ska bli ljuvligt med sovmorgon kan jag säga, riktigt ljuvligt! Gnattinatt<3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar