fredag 29 juli 2011

Pustar ut!

Och tro det eller ej, men lika mycket som jag njuter av helg- lika mycket längtar jag till måndag och ny arbetsvecka!:) Det är sjukt vilken tur jag haft med arbetsplatser, jag känner mig bortskämd!

Caspian och Jens haffade mig på jobbet idag igen och Caspian fick hälsa på en kollegas supermysiga hund. Hunden pussade Caspian i hela ansiktet oavbrutet så det slutade med att Caspian fick säga åt honom att sluta. "uta" sa han strängt, fast med ett leende på läpparna;) gull!!

Nu sover han och vi inväntar Danni som kommer hit och dricker vin med oss ikväll:)) imorgon ska jag iväg och fixa naglarna hos bästa Helene och på kvällen kommer Jessie på besök (=förmodligen ännu mera vin;)). Nä hörrni, om man ska ta och njuta lite kanske? Ha en fin kväll!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar