söndag 3 juli 2011

Holla!

Ni har inte hört av mig på länge, jag vet. Men nu är jag här!
Vi har haft fullt upp i helgen. Caspian har varit hos mormor och morfar och Jens och jag har haft loppis med Matte och Carro, vi har tokstädat hela lägenheten, slängt all skit ni bara någonsin kan tänka er.
Och så mycket skit sen! Ska slänga upp en bild från fonen så ni får se hur vår hall såg ut när vi hunnit igenom halva lägenheten!

Idag har jag fixat naglarna hos Helene också, toknöjd som vanligt. Sen åkte vi ut till Stjärnhov för att hämta hem älsklingsprutten, där åt vi också god middag och jag fick maaassa kläder av mamma (som hon inte använder längre) som jag kan använda på mitt nya jobb. Om en vecka sitter jag här, förmodligen en aning nervös inför min första arbetsdag på ett och ett halvt år. Spännande!

Nu väntar vi sent besök av Ali med familj. Trevligt att snacka strunt en stund såhär på söndagskvällen. Gode gud, den här helgen var alldeles för kort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar