fredag 15 juli 2011

Lite tragiskt är det...

men större delen av mitt sociala (och osociala) liv är liksom uppbyggt kring min Iphone. Alla dessa appar, allt från Facebook till kaloriräknare, bensinkoll, younameit. Igår drog den ett sista tappert andetag efter ett hårt liv med skador och försök till dråp från Caspians sida. Jag lyckades dock hålla den vid liv såpass att det hann göras en säkerhetskopia (thank god). Idag åkte jag in till telenor och hämtade ut en modell nyare (för alla ni som har Iphone vet vad jag menar när jag säger att man inte kan leva utan den när man en gång haft en). Tack telenor för kanon kundservice! Och tack (än en gång) gode Gud för Iphonen! Nu är mitt liv helt igen! Även om jag sörjer min trogna gamla 3GS:(


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar