tisdag 14 juni 2011

Baka baka liten kaka...

Det är vad jag gjort hela eftermiddagen och kvällen. Och egentligen borde jag baka en sort till, men det har jag inte ork till nu, så det gör jag imorgon tillsammans med tårtan.

Puh, marrängkakor och chokladsnittar. Ni får bilder så fort jag orkat ladda upp batteriet till systemkameran! Vilket jag också måste göra imorgon egentligen.
Den underbara mannen på bilden fyller 30 år imorgon! Tänk va, när vi träffades skulle han fylla 27, imorgon fyller han 30. Och tänk så mycket underbart, jobbigt, fantastiskt, tråkigt och roligt som hänt oss under de här åren som gott. Det känns som att 10 år på något sätt lyckats passera inom dessa tre. Det är så mycket vi gått igenom med varandra, toppar och dalar, ilska och tårar, lycka och glädje. Kärlek är värd varenda uns av blod svett och tårar som man lägger ner på den. Jens är min bästaste bästa vän och jag vet faktiskt inte vad jag skulle ta mig till utan honom. Jag kan inte se livet med någon annan. Det finns bara han!
Grattis i förskott min älskade älsklingsman!!

Och eftersom Jens absolut inte (nej det är sant, verkligen inte) vill ha en stor fest så har vi valt att bjuda in hans närmaste släkt på kaffe och tårta imorgon kväll.. I helgen "firade" vi med hans närmaste vänner.
Det känns lite konstigt när den jag älskar (näst) mest fyller jämt och det bara ska gå en förbi som ingenting.
Men det är så det får va. Det är det han önskar sig. Ingenting alltså;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar