tisdag 21 juni 2011

Blir galen snart!!!

Jag får ingen ordning på mobilbloggandet! Jo, för jag har bloggat tre gånger idag redan, men inget syns till här.

Caspian är feberfri idag, och det är ju skönt! Det betyder dagis imorgon och jag kan helhjärtat ägna mig åt jobbsökandet. Sista dagisveckan innan sommarlov nu, tänk så mysigt vi ska ha det sen=)

Pratade med finaste Angelica förut och preliminärbokade en bad-och-lek-dejt i deras hoods på tisdag. Guuuuuuud vad jag längtar!! Snacka skit och busa med ungarna, så himla mysigt!!


Men innan dess är det midsommafton. På torsdag kl 12 hämtar jag ut en hyrbil som senare på eftermiddagen ska ta oss upp till Sundsvall där Jens släktingar har ett übermysigt semesterhus! Där stannar vi till på söndag, så då är det bäst för mobilappen att den fungerar som den ska. Annars kommer jag lida fruktansvärd abstinens (ja, jag är så patetisk).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar