måndag 13 juni 2011

Min lilla älskade solstråle...

klättrar numera upp på stolar och bord som ingenting.
De senaste dagarna har det lossnat för några ord till och idag när han pratade med mormor i telefon och hon sjöng "lilla snigel" kontrade han med att tjoa "attadej" (akta dig).
Nu sover han lika gott som alltid, och jag och Jens är av någon anledning fortfarande helt utslagna. Jens för att han är gammal (han fyller ju 30 på onsdag;)) och jag för att jag bara.. nä, jag vet inte egentligen. Men vi har gått på högvarv idag, jag och min son. Mycket har vi fått gjort=)

Jag har bakat brötchen idag också! Inte provsmakat än eftersom dom ska frysas in direkt när dom jäst färdigt, men nu lägger vi in ett par i ugnen och smakar dom bra ska ni garanterat få receptet! Smidigare hemmagjort frukostbröd får man knappast tag i=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar