söndag 12 juni 2011

Spontangrill!

Vi var helt inställda på att pilla naveln hela dagen med tanke på gårdagens bravader, men så hörde Jens kollega av mig som bor här i grannskapet och bjöd hem oss på spontangrill. Oerhört trevligt! Så där har vi suttit hela kvällen och pratat allt från barnafostran till radiotjänst;) Dom hade bf idag, så vi får se när det lilla livet behagar titta ut=)


Caspian har haft en ljuvlig helg hos mormor och morfar i Stjärnhov. Bortskämd med bullar och salta pinnar och blodpudding (som han älskar). Dom har badat i sjön, gungat, undersökt vattenslangar, sjungit och myst.

Caspian är ett sådant barn som sjunger. Han säger inte så många ord, men han trallar och nynnar på barnvisor. Just nu är det helst Lilla snigel, blinka lilla stjärna, och björnen sover.
Ja alltså, det är sant! Man hör tydligt vilka melodier det är han har på hjärnan. Sötnöt<3

Jag känner mig disträ, just nu är det Irene Huss på femman och jag har fastnat i dom filmerna. Jag är en riktig sucker för svenska deckarfilmer;)
Vi hörs imorgon, låter fint! Hej. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar