torsdag 16 juni 2011

Min lilla mumsunge fortsätter imponera på fröknarna:

" Och när han låg på madrassen och skulle sova så började han istället sjunga. Och det lät preeeciiis som imse vimse spindel". Hahaha, ja, sa jag, han är sån.

Vad ska jag säga liksom? Han är ju fantastisk.
Han springer runt och leker med alla de äldre barnen och är inte ett dugg orädd. Ja, jag vet att jag skryter, men det får man göra när man är stolt förälder!!

Imorgon är vi lediga och då åker vi till Stjärnhov för att spendera helgen hos mormor och morfar=) Pappa Jens ska ju på Riga-kryssningen- det slutliga steget i hans "inte fira 30årsdags"-processen;) Dom åker imorgon och kommer hem på söndag, så då kör vi samma race!

På lördag kväll ska jag träffa alla mina gamla klasskompisar från åk 6. Det är 10 år sen vi separerade som klass nämligen. Larvigt, jag vet;) Men kul ska det bli!
Det är nog faktiskt den enda bra klassen jag har gått i. Den enda klassen där jag trivdes ordentligt och där man faktiskt kunde vara sig själv! Det ska bli så härligt att se alla igen, och höra vad som hänt sen sist=)

Nu ska jag busa med lillprutt, det är ju läggdags om 5 och han och Jens kilar runt för fullt här och busar.
Mina hjärtan=D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar