tisdag 14 juni 2011

Tjoho!

Vonka, tack för de fina tipsen! Och äntligen en kommentar!!! I´m alive and kickin igen, jag har inte tappat bort er på vägen, ni finns kvar kära läsare!
Nåja, statistiken har sjunkit en del ser jag, satte in en riktig besöksräknare igår för att ha lite bättre koll på unika IP-adresser som besöker mig. Alltså, inte på vilka ni är, det är mindre viktigt, utan hur många ni är=)


Tre seriösa jobb har jag sökt idag i alla fall, det ligger massor med jobb ute nu som har tillträde till början av augusti. Suveränt för en sådan som mig!
Nackdelen för min del är att jag totalbyter yrke. Från att jobba med barn till administrativ tjänst. Dvs, jag har ingen konkret erfarenhet av administrativt arbete. Men alltid finns det väl någon som vill ha mig ändå.
Rättare sagt; vem vill inte ha mig på sin arbetsplats? Jag är ju faktiskt en fantastisk tillgång!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar